Städat? ;o



Jag nyss, har man tråk så har man!

Då har jag ätit eller de va ett tag sen, men nu kommer dagen!

Började 9:00. Så fick sovmorgon!  Första lektionen va musik, ska jag vara helt ärlig? Haha, klart jag ska vara! Men vi SÖG! Asså de va riktigt dåligt, de va bara typ s1 som sjöng. Uschusch. Vi måste skärpa oss nu! Anders fick typ damp på oss hela tiden! Efter hade vi Idrott, va inte med. Sa att jag höll på att bli sjuk och att jag skulle spela turnering och så. Så jag, Mathilda fick gå typ och orgientera runt om i segersjö. HAHA! Hur tänkte han när han släppte iväg 2 blondiner som inte ens bor i tumba ensamma i segersjö. Vi hamnade uppe i entrén där vi hittade Silvia och Ellie. Dom har koll tänkte vi så vi tog med oss dom. Men hur mycket bättre blev de?  Vi pallade äpplen och gick runt och letade efter hus 7 på någon gata. Som inte fanns. Domkunde typ inte ränka på den gatan! På ena sidan va de typ; 2-6-8-10-12-22 ovh på ett annat ställe va de 11-11 och de va liksom inte A eller B häller. De va typ fett cp! Efter den lektionen hade vi musik igen, då gick de lite bättre. För då gjorde vi bara kvintcirkeln. Sen hade vi lunch och sen svenska. Sista lektionen va SO då jobbade vi om allt med centern. Sjuukt kul lektion, vi har typ inte ens börjat och en del är typ redan klara! Men de tar vi igen grabbar!  

Men vi slutade 10 min tidigare, då gick jag Maria, Viktor och Danne ner till tumba för att ta bussen hem. Vi va med dom ett tag, sköna killar de där asså! Tog 5 över 3 bussen hem och vem satt där? Jo, ANGEEEEEEELICAAAAAA! Åååh, vad jag har saknat den sötnosen asså. Har inte träffat henne på HELA sommaren. Shiit, vi stod typ och skrek, förlåt om ni fick tinitus(?). Drog hem till mig och länade väskan sen drog jag över till Sandra där Alexandra va. När vi satt och pratade lite och hade lite kul så där, kom bonus mamma på att hon behövde städa men hon orkade inte. Så då fick vi göra de, för i tröja på gina. Haha, snacka om lätt överenskomna ungar. Men vi städade faktiskt, och vi har beställt tröjor (a) dom kommer typ på måndag-tisdag! En liten stund efter de drog Alex och jag och Sandra kollade på tv. Sen skulle vi båda två äta, så jag drog hem och sen dess har jag varit här.

Imorgon är de cup i tyresö! Love it. Lycka till! Men de händer nog någonting innan på dagen, för vi ska inte spela förns vid typ 4a så. Nej nu ser jag att de här inlägget blev lite långt. Så nu tar jag och säger hejdå! Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0