Brandstationen


Nyss.. inga kommentarer jag är oseriös!

Hej
, sitter just liggar jag på golvet i mitt rum och pumpar musik på högsta och lever livet. Härligthärligt! Orkar inte deppa över någonting just nu även om de smygerfram saker som man kanske inte tycker om eller så. Jag orkar faktiskt inte göra de. Men jag vet att jag kommer att göra de senare, men nu äör jag på suuuuper bra humör och ska faktiskt blogga massor idag!

Idag har vi ju som sagt varit på brandstationen. Har istorsätt hela dagen gått runt bland eld, livräddare och skiiiit heta brandmän.  Så heta asså! Åkte ju med min älskade klass, så när vi kommer dit så är inte bara vårklass där sen kommer de en klass till, och då va de Nelly och Dannes gamla klass så de va lite kul. Sen ser  vi 1 klass till komma i backen för dom gick och då va de våran älskade parallel klass. Usch tycker verkligen inte om dom, så jävla wannabe oss. Och massa skit, jag överdriver inte nu men dom förstörde min och många andra i min klass dag. Diss till dom!  Men hursomhelst, vi fick släcka eld med kolsyresläckare, och lära oss om hjärt och lung räddning, ha typ någon slags teori om typ vad man ska gör och så, han berättade också om branden i Göteborg för typ 12 år sen usch va hemskt de lät, sen så fick vi släcka eld med filt och rökdyka. De va en rolig dag faktiskt!

Vi kom tillbaks till skolan vid typ halv 1 då hade vi NO och sen sista lektionen va slöjd. Har ju träslöjd som ni vet. Så svarvade mitt handtag så att jag kan bli klar någon gång! Men vi slutade iallafall vid 20 i 3 då jag gick ner till tumba som vanligt, och lalallalala.  Orkar inte berätta för de har nu hört om så många gånger så nu behöver ni inte veta längre. När vi satt och väntade på bussen kom Gurra konsdig, och lita annat folk. Sen när bussen skulle komma, kom inga mindre än Synne, Angelica, Antevante, Julie och Adine. Så åkte med dom.  När jag kom hem pluggade jag och så är inte riktigt klar än så ska gå och fortsätta nu. Vi hörs snart, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0