Brantan


Enfixad bild på mig från imorse!

Hej på er, har varit hemma ett tag. Har kollat på tv och somnade faktiskt i soffan en snabbis. Är helt slut efter veckan, med allt plugg och skit. Men shhy, säg inte de till någon. Men just nu så lagar jag mat - pasta och bacon. Najs middag på en fredag! Men de är så här att om ca 30 minuter ska jag åka upp till brantan och glo på Pontus(Mathildas storebror) som ska spela match. Men självklart så är ju Mathilda där! Så ska umgås lite med henne och sen kommer Maria också! När jag kommer hem ska jag vara med Sandra, skriver om dagen när jag har tid. För nu piper de förfullt här = MATEN ÄR KLAR!. Så vi hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Siri♥

Fin bild :)♥

2010-09-18 @ 09:43:56
URL: http://silika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0