16 september, rubrikbrist!


Sexy as hell!

Hejsvejs,
sitter nu här vid datorn och nu äntligen har jag tid att blogga. Efter allt!

De har vart lungt idag. Fast med mååånga långa tråkigt lektioner. Vi hade blandannat no-läxföhör på typ 20 frågor, de gick faktiskt ovanligt bra tror jag. brukar inte vara sp jätte bra på NO. Men nu funkade de faktiskt riktigt bra. Stooolt!  Har ju faktiskt varit duktig med att plugga än så länge! Slutade 20 i 3. Då drog jag till bussen direkt. För att åka till min käre sjukgymnast. BLÄÄÄ! Jag vill inte, för hon säger bara åt mig att sluta träna, men snart har jag heeelt ärligt hällre ont än att inte träna. Nej men de känns lite så, men får väl ge de ett försök MAX 1½ månad! INTE MER! Har faktiskt inte, så mycket att berätta mer om dagen, förutom att nr jag kom hem så drunknade jag in i skol böker igen , vad mer behöver jag säga? Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0