1 september!



Hejsan mina kära läsare! Har inte hunnit blogga förns nu för jag har haft träning, men nu är jag här för att uppdatera! Idag är de första dagen på hösten, de för första dagen i september. Helt sjuukt hur fort de går. De känns som om de va typ 1 vecka sen vi satt och längtade till körlägret för att vi skulle få göra spökrundan. Men egentligen va de för typ ett halv år sen! Tiden går så fort!

Men hursomhelst dagen har varit lungn! Vi började med so. Igår fick vi våra partier,jag fick Centern. Och idag fick jag veta att jag skulle vara med Viktor och Wilma. Så de är ju helt okej! fast centern, uschuschusch! Haha, inte min grej asså. Ville verkligen inte ha de menmen, vi ska nog inte jobba med de så länge. Sen skulle vi ha NO men jag skulle till sjukgymnasten för första gången så pappa kom och hämtade mig. De va inte kul, och jag ska tillbaks på måndag. BLÄÄÄÄ! De tog typ 1 timme, så va tillbaks till lunch! Åt ingenting de gick verkligen inte att äta så jajag satt där och drack vatten. På rasten gjorde vi typ ingenting, satt och snackade med typ Aldin och lite folk. *härligthärligt* Efter lunchen hade vi Spanska, sjukt kul tycker jag (y) Sista lektionen va engelska då satt jag Amanda, Nelly och Maria utan för och jobbade. Kul va ordet!

När jag kom hem va de träning som gällde, kom hem vid halv 7, då jag käkade och duschade och nu har jag precis kollat på Fångarna på Fortet! YEEEEEEEEEEEEEEEEEY Hanbollslaget vann!

Men nu ska jag ta och fixa mitt hår lite sen är de tv , och lite senare till min älskade bästevän sängen. De gillar vi! Förlåt för att jag bloggat så dåligt idag imorgon blir de bättre! Kisses. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0