Studiedag


Shasha bloggen, de är My biatch. Nej jag skojar bara!
  Har sjukt tråkigt, sitter bara här och gör ingenting ska snart dra och fixa mig lita ska nog träffa tjejerna när dom slutar. Jag har ju studiedag som ni vet! Jag har sovit typ 13 timmar i natt, sjukt skönt va det.  Va typ hur slut som helst men nu är jag på tå igen. Ska nog ställa mig och laga lite mat och skit till mig och pappa snart. Men vi får se vart de leder?  Idag ska jag blogga massor, kan jag lova om allt mellan himmel och jord. Jag ska faktiskt ta igen efter den här helgen. Så nu är de ändring mina älsklingar.. Och hur många gånger har jag inte sagt de? Haha, men nu ska de faktiskt bli de ska fixa en ny design tror jag? Tröttnade på den här fort, inte bra! Men ska nog fråga Amanda tror jag? Aja, men nu ska jag ta och fixa mig och ät någonting sen sätter jag igång med bloggandet! Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0