Städtime!




3 bilder, tagna för typ 10 sekunder sen

Hej,
Kom hem frå ca 1 timme sen, och har bara suttit här och segat. INTE BRA, måste ju hinna med allt idag! Har massor att plugga, men först har jag lovat mamma att städa mitt rum så måste väl göra de! Men först ska jag blogga lite hade jag tänkt!

Jag kan ju ta och börja med dagen! Började 10 över 8 de va inte roligt att komma upp ur sängen idag. Har typ inte sovit någonting. Men jag kom i tid iallafall!  Vi har Engelska 2 gånger, mentorstid och musik innan lunch. Till lunch fick vi typ någon as wierd laxsås och pasta. Uschusch, åt ingenting men ändå blev jag JÄTTE mätt. De är fett skumt. Sen hade vi Spanska som gick super bra! Imorgon ska vi ha läxföhör skriftligt på färgerna. Inte kul för jag kan ingenting så när jag har städat ska jag plugga! Men efter skolan drog jag ner och tog bussen hem, kom hem vid typ 3 för jag träffade Alexandra så vi stog och snackade ett tag. Men nu ska jag ta och städa så jag bloggar mera när jag har gjort de! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0