SM-kval imorgon!


Jag och Denise idag! Hon har färgat håret rödbrunt, deär jäääääääääääääääätte fint!  Love you!

Imorgon är de SM-kval mot Tyresö/Trollbäckem och Tumba i hallen som gäller! Matchen mot Tumba då kommer mina älskade sötnosar Bea och Amanda och kollar. Ni är underbara tjejer de vet ni! Så aa, första matchen börjar 9(samling 8) och jag, Denise och Sandra ska ut och gå innan så vi blir taggade! Nu är de vinna som gäller! Hursomhelst, så ska jag böra att fixa lite för imorgon, så jag slipper göra så lite som möjligt imorgon så jag kan sova så länge so möjligt så jag har energi och ork. Visst är de smart? Javisst! Så nu ska jag ta och stänga av datan när jag är klar blir de väl lite tv också! Men aja, vi hörs imorgon. Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0