Newbody-cup, SM!

 

En bild, tagen precis! 

Tjenare! SItter just nu här hemma ensam, pappa dorg precis han skulle egentligen vara hemma ikväll så jag skulle sova hemma. Hursomhelst, så sitter jag och tittar på Legally Blonde som snart är slut!

Dagen har spenderats i hallen, vi har spelat SM-kval. Vi spelade 2 matcher båda vunna! Första va de match mot TT, 4-1. Andra matchen va mot tumba 5-3. Så nu är vi i andra steget i SM! Härligthärligt. Asså jagh kan verkligen inte blogga har världens mens värk de värker i hela min kropp, kan typ inte gå, stå, sitta, ligga. Så nu ska jag gå och ta en Ipren och se om de blir bättre! Puss på länge, bloggar jag inte idag blir de imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0