Men nu!


Gammal bild på mig och cp!

Hejsan!

Nu är jag här. Förlåt för mitt inlägg innan, va arg, sur, ledsen, kär, irriterad, glad, hungrig och jag behövde städa. Så livet va inte alls på topp just då. Men efter en härliiig varm dusch och lite mat i magen kom jag igång igen. Och nu sitter och tittar på Bröstsim & gubbsjuka som går på 4an! Du är lite rolig, haha. Men nu till dagen;

Dagen började med tandläkaren. De gick bra, hade inga hål. Jag har faktiskt aldrig haft de! Stolt Kom till 3e lektionen. Som va svenska. Vi gjorde typ ingenting speciellt. Efter de hade vi bild, då gjorde jag klart min mapp och sen gjorde vi någon typ bildbok, fattade fan ingenting gjorde bara som alla andra. Sen hade vi lunch, och efter de no och sista lektionen vade vi träslöjd. Då alla först måste göra typ en slev. Och då ska man svarva handtaget och då gjorde vi en lista på vilken ordning man skulle gör i. Och Amanda blev först jag näst sis och Bea sist. Asså seriöst de finns 3 svarvar och vi är 13 pers. och på 1 lektion har inte ens 3 st blivit klara. Jag kommer typ att få svarva nästa år. Suck

Aja men drog till trädgårdstand och lämnade Amandas nycklar för att hon hade låst in sina andra i skåpet. Smarta männsika! Men vi drog till mig efter. Så efter ett tag skulle hon dra, och mota sin mamma typ. Så då satte jag mig och lyssnade på musik och smsade med folk, och då blev de bara knas. Så jag blev på dåligt humör och hela grejen. Men nu är de bättre som ni kanske märker. Men nu ska jag ta och kolla runt på fb, bloggar om morgon dagen lite senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0