Med dig så va jag starkare än någonsin!

 


Du förstår inte, du förstår ingenting. De finns ingen som förstår förutom jag själv. Jag vet att jag kanske borde berätta för dig men de är inte så lätt. Men minns du oss? Kommer du ihåg vad vi hade? De tog slut så fort, de va fint de vi hade. De va exakt ett år sedan nu, och jag saknar de mer än någonsin! De är sjuk egentligen jag saknar dig så mycket. Men jag får inte sakna dig,  Att se dig med någon annan skulle göra ont i mitt hjärta, men jag tror att jag kommer att få göra de. jag förstår inte hur jag ska kunna förklara allt för dig. Varför ljuger jag för dig? Varför säger jag saker som inte är sanna bara för att du inte ska förstå att de är dig jag älskar, men hur ska gå sen? För jag älskar ju dig mest av allt här på denna jord! Jag vill att de blir som förut, jag vill få tillbaks de vi hade. De va så perfekt! Med dig va jag starkare än jag någonsin jar varit, de va vi två mot allt. Nu finns de inte kvar men när jag har kämmpat klart kommer de vara exakt som förut. För mitt hjärta tillhör dig. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0