Jobbat!



Ni får ingen bild från nu, osminkad+sjuk är ingen bra kombination. Förlåt..

Hej!
Jag kom precis hem från en sjuuukt tråkigt och jobbig dag på jobbet. Vi fick packa skivor och massa annat tråkigt. Så de finns ingenting att berätta. Nör jag kom hem va de bara att vända. För då va de träning, men va sjukt trött. Och jag tror att jag blivit sjuk, inte bra! Men på träningen gjorde jag inte så mycket, satte mig efter ett tag. Då typ låg jag på en bänk och höll på att somna, men hade sjuuuukt ont i magen. Men imorgon har jag studiedag.  Jag ska bara ligga hemma och ta de lugnt så jag kan orka gå och titta på träningen, för där kommer min älsklingar/saknader Jessicka och Mickis. Har inte träffat dom sen innan sommaren!  Men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i soffan, och typ sova tror jag. Eller jag ska iallafall, lägga mig och vila. Går även och lägger mig tidigt idag! Kommer inte att blogga mer, förlåt för min dåligt uppdatering men ni måste förstå de eftersom jag har mycket och är typ sjuk! Men vi förs imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0