Inte mycket bloggande idag!



Från landet i sommras! Give med back.. ♥


Hej mina sötisa, Haha.
Som ni märkte så blev de inge mer bloggning igår och inte så mycket bloggning idag. För de första så va de för att jag helt enkelt inte orkade igår, sen så satt jag med skol böker utt till öronen och pluggade tills jag nästan spydde. Samma idag, sen har jag ju tränat också. Gaaasch skolan tar död på mig!

Dagen va lugn hade typ bara so, no, spanska och engelska. Slutade 14:20, så de va skönt. De känns som om skoldagen gick fort. Men tog iallafall halv 3 bussen hem, där mina sötnosar Angelica och Synne va. Har typ inte träffat Synne sen ung? Så de va roligt! När jag kom hem gjored jag inte så mycket, käkade lite och pluggade sen va de träning eller aa hur man nu ska kalla de, kärde med min älskade smurfkedja. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen åt jag. Och nu är jag här, och ska gå till tv;n nu. Är helt slut. Sen ska jag kolla egenom NO;n innan jag går och lägger mig. Ska inte vara uppe så länge idag, är så jävla trött på morgonen och då blir allt bara fel, jag blir sur och arg och då är hela dagen förstörd som idag tillexempel och skolan gör mig ju bara ännu mera död. Men nu ska jag ta och gå vidare till min kära tv. Vi hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0