Hos mitt älskade cp!

Hej bloggen! Just nu sitter jag och Sandra här och spelar sims3 på stora datan medans vi lyssanar på musik på lilla datan.

Sov här igår med Denise, fast hon drog nyss för att hon skulle spela fotbollsmatch.
Vi hade sjukt mysigt igår. Vi började med att börja ladda in sims3 på datan och de tar ju ett tag så medans gick vi och badade spabad. När vi kom upp va de klart, så då laddade vi in något prylsak, sen va de bara att börja spela! Så vi spelade typ till 1 då vi gick och la oss, haha nördar? Javisst!  Imorse vaknade jag och Denise av att vi typ låg på golvet. Efter tyo 10 minuter vaknade Sandra, så vi bah: kolla hur mycket luft som har åkt ut! Sandra bah: De har gått hål i den! Denise bah: Fan My är är för tunga. Alla: HAHAHAHA! Sen när vi gick upp, så skulle Sandra höra vart de läkte. Och då visade de sig att vi inte hade satt på korken. Så lyckade är vi!  Men nu ska jag ta och byta låt här. Hihi, ha de grymt i dag! Och glöm inte ta vara på den sista helgdagen för imorgon är de skola igen! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0