Hemma!

     

Har varit hemma i typ 1 timme, har kollat på film de blev Se upp för dårarna eller i rättare sagt slutet på den, eftersom den gick på 4an. Tycker att Håkan(Mattias Hedblom) är ganska snygg!  Har druckit min älskade cola också! De va typ lugnt ute, de hände inte så mycket liksom. Eller när vi skulle dra hemmåt, kom Wille, Robert, någon Kalle som jag int evet vem de är och några till som jag inte vet vilka de va.  Men hursomhelst är hur glad som helst! Hoppar runt här som jag vet inte vad, även fast jag har världens huvud och mens-verk, inte kul!  Så ska nog ta och gå och lägga mig snart eftersom jag vill att de ska gå öcer tills imorgon! Så ska nog faktiskt ta och göra de om kanske 30 minuter eller någonting sånt? Men aja, ska kolla vidare på tv nu. Kanske skriver mer idag, vi får se.. Men puss och kanske godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0