En del av dagen va förstörd då!

Hej, är hemma hos Amanda nu efter att ha typ bussluffat utan vilja. Jag ska berätta allt! Skoldagen va seg, vi hade 1000 musiklektioner idag, eller aa 4 men de kändes som typ 1000. Men annars hände de inte så mycket, som vanligt tråktråk. har bara varit med mina sötnosar. Och inte så mycket mera.

De började med att jag, Pilsäter och någon wierd tjej från 5an tog 713. Vid stationen efter(kommer inte ihåg vad den heter) så kom Oliver, Gabbe, Tim och Oskar på. De va väl helt okej, men sen när jag skulle av så höll dom för och grejs så kom inte av. Amanda fick typ damp och jag vet inte vad. Sen så åkte bussen hela vägen till Visättra sportcenter. Och sen kom vi till Bokvägen då sitter Amanda och Denise där och ska ta bussen om jag inte kommer av men bussen kör förbi dom. Hade tänkt att gå av vid Önnemovägen, men nej självklart. Men kom till slut av vid Tullingebersvägen. Men då förföljer dom mig heela vägen tilllbaks till Önnemovägen, och sen mötte jag Amanda och Denise som stod där och väntade på mig. (y) Som tur va drog killarna då och äntligen kunde jag åka vart jag ville. Och nu sitter jag här hos Amanda med Denise som ska dra och äta. Ikväll är de hallen smom gäller eller aa ett tag, vi ska typ ut och möta lite folk vid parkhem senare. Sen ska vi nog sova hos någon jag Sandra och Alexandra. För Amanda ska upp sex imorgon.  Aja, men nu ska jag vara social mot folket på msn och mot Amanda! Puss på er söta människor, vi hörs när jag ska hem och käka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0