Huddingebadet.


Old! Kladdkaka in My ♥!

Hellu!
Idag vaknade jag av min väckarklocka som ringde halv 10. Jag gick upp och fixade mig, tvingade i mig mat och sen drog jag till 713 för att åka och bada i huddinge. På bussen satt Denise, Robin, Wille L och Robert. Vi tog bussen till stationen, där vi mötte Zäta för att sen ta tåget till Huddinge och sen ta bussen till Huddinge badet. Vi badade ungefär till  1. Då vi gick in och fixade oss. Via klara vid 2, de gick ovanligt fort faktiskt. Men då drog vi och köpte glass. Sen gick vi till Ica innan vi skulle ta bussen till Huddinge C. Och köpte världens godaste energi dricka! ;o Bilder kommer.
Sen drog vi hem, gick över till Sandra som va med Amanda. Vi spelade sims och drog senare på träning. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mera.
Men nu ska jag fixa ett in lägg med bilder. Så titta senare!
Kisses!
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0