Blir varm i din närhet!



Hej sötnosar!
Sitter och väntar på att kl ska bli 6 halv 7 så jag kan dra upp på brantan och möta Bea!
Dagen? Hmm, vad ska man säga. När jag kom till skolan va allt som vanligt så jag va "uttråkad" eftersom vi hade musik och bara sitt och pratade om konserten i måndag s som jag själv tyckte va den bästa så länge jag gått i björkhaga dock är de bara i snart 2 år men ändå :)! Hursomhelst, vi hade ju 2 musiklektioner idag, och rasten till 2a kommer ju 6orna snacka om att jag blev på bättre humör. Men fortfarnde inte på topp. Sen hade vi syslöjd, sen lunch. Sen hade vi matte, idrott på idrotten hade vi innebandy mitt lag ägde allt och ALLA! Snacka bäst vi är. Vi slutade kl20 över 2 då jag tog bussen hem sen dessa har jag varit med dom bästa människora.
Ikväll blir de fest med alla, men nu är de middag vi hörs sen.
Puss.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0