dag/natt med tjejerna!


Sitter just nu och dunkar Justin Bieber i högtalarna. Mitt älskade cp baarn drog för typ 1 timme sen, vi spela wii Denise va me också men drog( som tidigare) tidigare. Vi hade sjukt kul! Vi körde cyckling och massa. Imorgon ska jag ju till Mathilda sötnosen ute på Solrunda(?) Ska vara där vid 11 halv 12, eftersom de tar typ 20-30 minuter ut dit så ska jag hämta lilla Maria vid halv 11 så de blir att gå upp tidigt om man säger så! -.-' Och jag måst sminka mig och skit kommer fan behöva gå upp typ 9? Härregud! -.- Så Mathilda och Maria om jag somnar får ni inte ta de personligt! Haha, nejdå jag klarar de men med tanke på att jag har gått upp typ TIDIGAST 11 varje dag sen i fredags så de kommer bli tuft men får väl kanske sova i bilen? Vad vet jag.. ;o Haha nej nu överdriver jag klart jag klarar de har man någon att prata med kommer de att gå toppen! Haha, och eftersom Marias mun rör sig hela tiden är de inga problem! ;)
Men vi ska göra lunch(pannkakor) tsm, sen ska vi göra middagen(tacos) och sen ska vi göra frukost. Vi ska snacka, skratta, flumm, spela wii(BEROENDE) så nu vet nui vad vi ska göra också. Jag kommer förmodligen inte hinna slänga in ett inlägg innan jag åker, och jag kommer inte blogga på dagen och inte på morgonen sen så de blir lite bad update tills på lördag som ni kan se i inlägget under.
Men de får ni stå ut med nu på sportlovet för man vill ju liksom hinna med så mycket som möjligt! Eftersom skolan börjar sen och då blir de allvar igen, plugget, bloggningen, läxor, träningar. Jag ska nämligen bli duktig efter sportlovet! Bra va? Men nu ska jag fortsätta dunka musik, och titta runt på facebook. Vi hörs!
Puss & Kram!
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0