Hos cp-barnet!

Hej på er sötnosar! Är hemma hos cp barneet, vi tittar på tv. Amanda och Denise va här snabbt också, men dom skulle hem och käka. Vi träffar ju dom i ikväll och imorgon är de ju match så vi träffas då också! Och sen imorgon kväll ska vi ha tjejkväll hemma hos Amanda. Så de blir en helg med mina älsklingar. De gillar vi!
Men hursomhelst dagen? Ja. de har varit ganska okej. Vi började med 2 musiklektioner, vi har ju konsert på måndag så vi sjöng igenom alla sånger. Gick riktigt bra faktiskt! Sen hade vi slöjd har ju syslöjd, blev nästa klar med min kudde kan fota den nästa vecka få då ÄR den klar! Jag och Wanda hade sjuuukt kul! ;D Sen hade vi lunch. De va någonting, med potatis käkade bara potatis så jag vet inte vad de andra va, haha? Efter lunch hade vi matte. Sen drog vi på idrott, vi körde <innebandy3! Ni som läst min blogg ett tag vet nog att jag spelar inebandy xd! Men vi slutade iaf, 20 över 2! Så ganska tidigt då mötte jag och Maria upp pappa, och drog sen och handlade på WILLY:s och drog hem, när jag kom hem bytte jag bara byxor pallade inte ha jeans längre. Så jag bytte till mjukisbyxor och sen gick jag till cp barneet. Och nu äe jag kvar här, vi ska träna om ca 1 timme. Och i ska käka om 5 minuter. Så jag dragar och byter om nu.
Vi hörs efter träningen då får ni veta vad jag ska göra i helgen!
Love.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0