Helgens planer!



We are family! ♥♥

Nu har tränat poch duschat och blablabla, allt som jag brukar skriva. Men nu tänkte jag ta helgens planer hära:
 Lördag:
Match i lättserien mot Högalid. Samling 9:00 -.-'
Match svårserien mot Örby. Samling 12:30!
Åka till bolmora(?) träna gymnastik, samling ? ingenaninge, kan kanske inte..?
Dra till Amanda för "tjejkväll" med Denise och Sandra.
Sova där..

Söndag:
Vakna upp hos Amanda.
Busa omkring som vanligt.
Titta på Denise, Jessika, Maria & Bea som spelar fotboll..
Träna!
Plugga.. -.-'

Så de va min helg. Dock vill jag träffa älsklingen också men har fan inte en ända minut som inte är ledig! Så sur! Men hursomhelst får träffa honom på måndag. :D
Nu ska jag ta och fortsätta titta runt på typ facebook och de så vi hörs senare. Kommer nog på vad jag mer ska blogga om annars säger jag god natt senare. Så ni kommer att få minst 1 inlägg till ikväll.
Kisses!
/ Mysan. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0