Själva!



Sjuuukt gammalbild, saknar tiden Bärfis!

Hej
, åt precis! I skolan va vi den ända "speciella klasserna"(som Maria kallar oss) asså de va inga musikklasser förutom vi i HELA skolan :o! Snacka tomt! Men man kunde sprida ut sig i typ hela skolan så de va ju ett plus. Vi började dagen med? Ja vad började vi med? Haha. Jo juste, typ geografi/SO Faktistk ganska roligt, vi håller på att skriva om 3 land, ett från norden och ett valfrit från europa och ett ´som man skulle välja av några alternativ. Jag skriver iaf om, Danmark, typ Krotsien(?) inte bestämt.. och sen skriver jag om Spanien. Så jag har ganska roliga land, eller jag valde dom ju själv så.. hahaha. Men hursomhelst, de va typ de vi gjorde hela dagen? Hahha, men de kändes faktiskt så :)! När vi slutade 5 i 3, drog jag ner till tumba och tog bussen hem. Mer har jag inte gjort idag! Har somsagt nyss käkat, och förlåt mina sötnoasar men de blir nog inte mer bloggning idag. Jag trodde de vi onsdag idag? Men jag ska ju träna om 15 min så jag måste dra och byta om nu. Så ja, vi får höras imorgon om jag inte skriver efter träningen vet inte om jag hinner/orkar. Men vi får som sagt se.
Kyss på rumpan!
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0