Match äntligen! ;D


Haha, uschusch men den bjuder jag på!

Godmorgon godmorgon, aa den här morgonen har iaf börjat som "god"! Ni la nog märke till att jag inte bloggade mer på hela dagen igår? De va iaf för att jag skulle dra dirket och massa.
Men hursomhelst när jag hade bloggat drog jag ju på träningen som ni redan vet eftersom jag sa de. När jag kom hem satt jag framför tv ett tag, sen hoppade jag in i duschen. När jag va klar och hade fixat mig gick jag och cp baarnet till pia för att ta 713 till godishörnet. Denise som också skulle med satt redan på bussen. När vi kom fram, gick vi och köpte sjuuukt mycket godis, tjockisar vi är! Vi åkte tillbaks till vårat älskade tullinge, eller aa hem till Denise. Vi gjorde ingenting spciellt, Käkade godis och pratade, Fanny kom senare. Vi va hos Denise till typ halv 8. Då jagoch sandra gick till hallen för våra favorit domare Per och Mange va där. Hihi, dock kände dom inte igen oss såvi åkte hem med mamma. Sen gjorde vi inte så mycket mer, eller vi tittade på 1 och 1 halv film¨. Cp va tvungen att dra hem eftersom vi har match idag.
Just de måste jag ju också berätta, för om ca 1 timme ska jag och mitt älskar FBI Tulling f97 dra och spela match mot Tyresö-Trollbäcken. Och om vi vinner den här matchen så kommer vi att ligga tvåa, så HÅLL TUMMARNA! Hihi, lova de!
Nu ska jag ta och leta reda på min match tröja så vi hörs efter matchen!
Kisses.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0