Badat..


Just nu, lockigt hår från badet..

Hur är de med er söta läsare?  Med mig är de toppen!
Idag började min dag som de typ 3 senaste ATT KLOCK JÄVELN INTE RINGER! Asså de måste fan vara något fel på min mobil .. Ååh, så sur jag blir -.-' Hoppas den funkar nästa vecka.. Men som i onsdags och igår så han jag i tid iaf.
Idag började vi 8:20, med musik, sen vid typ 9 hade vi rast och sen musik igen. Efter all musik hade vi Syslöjd/träslöjd jag har syslöjd säger bara en sak: JAG HATAR SYSLÖJD! Eller egentligen gillar jag de, men inte med våran lärare, härregud säger jag! Menmen, kan inte göra någonting åt saken. 
Hursomhelst efter slöjden hade vi lunch, haha vill ni veta vad jag åt också? Taha, nej nu skojjar jag bara..
Efter lunch hade vi matte och sen idrott. På idrotten drog vi till storvretsbadet och hade simtest, vi badade i typ 10 minuter?! De tar typ 20-30 minuter att går dit så då hade vi gått dit och sen badat i en kvart typ och sen slutade vi, snacka om lack jag blev då asså -.-' När vi va klara uppe i storvreten drog jag och några till ner tull tumba för att ta bussen hem. Så jag drog hem och sen har jag bara käkat en macka och nu ska jag gå över till min bonusfamilj(cp's familj). De blir nog ingen bloggning förns ikväll. Men nu ska jag iaf gå. 
Love u all.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0