"Vinterdag"

HEJSAN BITCHES! ♥
Idag hade vi "vinterdag" i skolan idag som jag sa igår. Jag åkte skriskor. Jag, Mathilda åkte typ mest, eller vad man ska säga Amanda och Bea satt typ mest i omklädningsrummet.
Först åkte jag och Mathilda med Tilda, Danni, Jossan, Nanna och Vera. Men dom gick och satte sig i oklädningsrummet dom också, så då gick vi och åkte med Angelica, Alva och Synne. De va egentligen ganska tråkigt men eftersom jag och Synne ramlade hela tiden så blev de roligare ;)! Haha, Synne vi äger alla på skriskor asså XD! Vi fick iaf sluta tidigare, haha kl 1, happy! Så jag Synne och Angelica kunde ta 5 över bussen, va hemma vid typ halv 2 och här har jag nu suttit ett tag. Har inga speciella planer för dagen, ska kanske upp till brantan och träna om mina knän pallar eller aa men jag tror nog inte jag ska de men vi får se senare.
Nu ska jag ta och försöka ladda in lte bilder från dagen på datan så får ni se lite, men vet inte om de går för bluetooth funkar typ inte på den här datan längre? Men jag ska försöka så får ni se.
Hare king.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0