Sämst på att blogga nuförtiden

Hej på er! Ja, som ni nog har märk har jag blivit den SÄMSTA bloggaren -.- Inte bra. Och de här måste ändras eftersom jag vill ju skriva och jag vill ha läsare så nu ska jag ändra på de så på..

Måndagar:
Dagens låt och lite små enkla saker eftersom jag har tidig träning.
Tisdagar: Dagens klädsel, lite tips och så.
Onsdagar: Ingenting speciellt kanske lite dagens klädsel, låt och lite så.
Torsdagar: Inte mycket bloggning har träning, men typ Dagenslåt och så som på måndagen.
Fredagar: Dresscode, FREDAGSMYS! ;)
Lördagar: Bilder från veckan!(dom jag inte har visat)
Söndagar: Hiss/Diss, nästa veckas planer.

Låter de inte bra? :)
Men själcklart skriver jag ju om min dag och så varje dag och kanske lägger ut n¨gra bildetr varje dag för sen kommer ju alla på lördagar! 
Så de va vad jag ska lägga ut varje vecka!
Pyssssar!
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0