Roliga dagar med favoriterna!

Hej bloggen och alla söta läsare! Sitter hemma hos cp baarnet, vi sitter och tittar på topmodel (a). Dom här dagarna jag inte har bloggat har jag varit med cp, dreggelapanOlli, Maria, Jessika och typ dom..
Orkar inte berätta vad vi har gjort men vi har haft de mys. :)
Idag ska jag inte göra något speciellt, Denise va här tidigare. Men hon drog för hon skulle på bio med hennes mamma, lillebror och några kompisar. Men hon kommer kanske tillbaks hit sen.
Hursomhelt, här får ni veckansplaner:
Måndag - Redan varit.
Tisdag -Idag
Onsdag - Sova hos Mathilda med Maria.
Torsdag - Alice i underlandet på bio kanske.
Fredag - Packa och dra på kryssning med min famlij och cps famlij! :D (ingen bloggning på efter middagen)
Lördag - Kryssning kommer hem sen på kvällen (ingen bloggning förns på kvällen)
Söndag - Träning.

De va min vecka de nu vet ni.
Vi hörs senare!
Puss & Kram.
/ Mysan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0