Pluggar! (y)



Hejhej,
sitter och pluggar SO eller försöker hitta fakta på Danmark, Kroatien och Spaninen. Dock kommer jag ju inte ihåg vad jag ska leta efter? hah, men jag får väl söka på någonting.
Dagen har varit heelt okej! Dock stämda inte mitt horocope -.-' men vad ska man göra? Haha, nejdå lite stämde de. men jag har lite tid kvar på denna dagen!
Hursomhelst, alla har varit på mig om G idag, Aldin typ dödade mig (a)! men vet ju aldrig vad som kommer att hända i framtiden? Fan vad jag snackar om onödigasaker..?
Vi slutade iaf 5 i 3 då jag möte Synne och Angelica, vi tog 5 över bussen hem och sen dessa har jag pluggat i´ch pluggat. Jag måste fan ha slagit i huvudet som hag sa igår. Eller så vill jga bara vara klar i tid och inte behöva stressa i sista sekund? De är iaf bra, visst?
Men nu ska jag gå och laga lite köttbullar och så innan jag ska plugga lite till och sen dra på träning!
Puss.
/Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0