My goes model on model house!

Hej sötnosar! Förlåt för att jag aldrig uppdaterade igår hade inte tid, men jag ska ta ohc berätta om min dag både idag och igår!
Min dag igår började med att min väckarklocka inte ringer utan att mamma väcker mig typ 20 min innan vi ska åka. Men vet ni vad? Eftersom jag är så grym så han jag till skolan iaf! De är bra gjort tycker jag! Iskan hände ingenting speciellt? Eller har jag glömy något? Jo juste vi körde första nationellaprovet i svenska! Gick oväntat bra faktiskt! Men sen hände de inge mer på skoldagen som va slut 14:45. Då jag skulle ha 52 .åget in till stan, men självklart missar jag de. Men när jag kom in till stan drog jag och mamma till Model House och fotade lite och blablabla, jog orkar inte berätta om de ni får bilder någon dag ist... Men hursomhelst när vi va klara där, drog vi och letade ett par byxor till mig men hittade inte några, köpte ett linne och en kofta fråg Gina och två par tygskor♥ från dinsko som jag inte får använda förns snön är borta.. När jag kom hem kom mitt älsklings cpbaarn, och vi flummade som vanligt.. Sen hände de inte speciellt mycket mer..
Och idag? Har de inte hänt något speciellt häller, vi förtsatte på nationellaproven och nu har vi gjort 2! Me de är typ 1000 kvar känns de som -.-' Men eftersom jag är så grym som John säger så  kommer jag klara de. Hihi, så gullig han är.
Men om ca 10 miuter ska jag träna och jag har inte bytt om så ni får ingen bild för jag pallar inte leta. Efter träningen ska jag till halle och titta på a-laget när dom spelar match, tydligen kommer typ alla dit? Haha, vi får väl se? Menmen, nu måste jag dra och byta om så jag inte kommer försent.
Kiss & Hugs.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0