Kryssning snart!

Hejsan, sitter och väntar på att duschen ska bli ledig så jag kan duscha och känna mig som en riktig människa mär jag går på båten senare.
Hursomhelst, va ju hos Mathilda vi hade sjukt roligt. Och behöver jag berätta vad vi gjorde? Haha, flumm flumm! :D När jag kom hem från Mathilda drog jag direkt på Alice i underlandet med mina favoriter minus Olli, Denise som blev sjuk, och Amanda som är uppe i fjällen. Men de va kul iaf, när filmen va slut drog alla hem till mig. Vi körde wii tunering jag vann ofc! Go Mysan! Dom sov även här. Alla snackade i tellefon på kvällen haha, jag snackade med bästa Wille, Maria och Sandra snackade med Marcus, och Jessika och Sara snackade med Anthon. Idag har vi inte gjort något speciellt. Men nu är pappa klar i duschen så jag ska dra och duscha vi hörs senare eller imorgon.
Puss & Kram.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0