Hiss & Diss!




Volymtång - De är bara någonting man MÅSTE älska! För vem vill inte gå till skolan eller till festen med volym i håret! Jag tycker de är sjukt fint och tänker börja använda de oftare än jag gör just nu. Jag tycker de borde vara jag på att alla tjejer ska ha en sådan hemma! Hiss!


Maränger - Har ingenting mer att säga än: Love it!



Webbcamera - Älskar att ha de! Man slipper ladda in bilder från kameran/mobilen när man vill ha nya bilder. Jag tycker att bilder gör att de blir roligare att läsa t.ex en blogg om de kommer nya bilder ist för att man änvänder samma hela tiden. Så webben är en STOR hiss!

Tjejkvällar - Ja, för vad är roligare än de? Att umgås med tjejerna som förstår än bäst. Som vet när man mår dåligt. Helt klar en HISS!

Gulliga killar (aaa) - Tycker de är såå sweet! Ett gulligt sms från honom eller, bara ett leende kan göra ens dag spciellt om de är personen man är lite sm kär i! Klar hiss!



Beslutsångest - De kan vara vad som helst vad man ska välja för aktivitet/sport, vad man ska ha för kläder på sig, vilken frisyr man ska göra, vad man ska ha.. - allt har sina konsekvenser - inge roligt. DISS!

Spindlar
- De är sååå äckligt. De kan vara allt får små till stor men de är bara så äckligt! Får typ alltid panik näör jag ser en :$! Euw!

Falska människor - Det är någonting av de värsta jag vet! De är så hemskt att bara inte kunna tala om sanningen. Utan att fejka för att få status. De är ett fult spel som jag inte spelar. jag kommer aldrig att spela de och jag hatar de! Hata!

Nackspärr - Hade ju de eller har fortfarande lite kvar. Men de gör så ont! Kommer man på andra tanker så vrider man ju självklart huvudet och då gör de ont.. -.- INTE KUL!

Högdalshallen - Vi va ju där igår, hallen är äcklig och de luktar typ sjukt illa i hela hallen. Dom släpper inte in en förns halv 9 när matchen börjar kl 9 så man måste stå utanför och frysa. Och eftersom ingeninformerar FBI tullinge så va vi där kvart i 8 och fick stå utan för i 45 minuter. Riktigt skabb!

Förlåt att de här kom så sent men har varit påmatch och så ni får förlåta mig så börjar jag med alt påriktig nästa vecka! För nu ska jag gå och duscha!
Hare king.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0