Godmorgon!

Eller vi har varit vakna sen 10? :o För Denise skulle på fotbollsmatch. Och eftersom vi är så snälla så gick vi upp med henne!
Men nu beslagtog AMMAANNDAAA  datan :D:D:D:D:D Hahah DAAAAMPOPPÅPKDAOK
Ja! ööö>hm  ojojojo hÄR VAR DET KUL toheejj gummigrej!
Seriöst nu ,  snart jag och MYYY göra en hiss O diss :) <3 Och Sandra och jag ska göra en serie :) <33333
Idag har vi match, eller träningsmatch rättare sagt :D
Och jag haar et STOORT problem, jag måste välhja om jag ska bada med orienteringe eller spela innebandy natch mot tungelsta?! Hjälp mee!!????
AAAHH PROBLEM!!
pussen på bussen nu!

<333 PS: FLUMMINLÄGG <AAV AMANDA MY OCH SANDRÄÄÄ :D

Pics :












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0