De är sjuukt varmt!

Ja, de är verkligen vår känsla här hemma just nu! De  ätr sjukt varmt och solen ligger på. åller typ på att få värmeslag eller något? Vet inte vad. De är sjukt varmt! Men de gillar vi för då smälter snön och sen kommer sommaren ;) Och vem längtar inte dit liksom? Hihi, tror nog jag ska träna. Är inte alls på g, men ändå jag tror jag gör de om de är roligt folk som ska träna. Men jag ska höra med folket, sen är de ju så sjukt härligt ute idag, så varför inte liksom? Eftersom de är fys utomhus hela träningen, eller de är de ju alltid på tisdagar men ändå!
Känner att jag bara skriver på, om heelt onödiga saker så jag tar och fortsätter kolla runt på datan nu.
Puss & Kram!
/ Mysan. ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

hej!

nu har jag frågestund på min blogg så ställ gärna en fråga

2010-03-10 @ 17:25:29
URL: http://tyypfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0