Cp-baarnet!

                             

Ja, vad ska man säga? Tiden med dig är underbar.  Vi träffades redan som små och umgicks väldigt mycket. Men sen hade vi en "paus" när vi började i skolan och man hade andra vänner liksom. Men sen för typ 3 år sen så började vi umgås igen pga att vi gick på samma innebandy och där fortsatte de och nu träffas vi så ofta vi kan. Jag förstår inte hur jag klarade mig alla dessa år utan dig, för nu är du som en drog. En man inte kan leva utan som luften jag andas som vattnet jag dricker som någonting jag behöver. Du är helt klart den bästavännen jag har. Den allra bästa! Du ställer alltid upp för mig och jag har alltid kul när jag är med dig. O  jag inte hade börjat umgås med dig igen, var skulle jag vara då? Vilket "ben" skulle jag stå på då? Nu går de inte att tänka sig ett liv utan dig, ett liv utan Sandra Johanna Ekdahl vad skulle de vara? I N G E N T I N G! Helt ärligt ingenting. Du måste tro mig, jag måste ha dig i mitt liv. Så jag är sjukt glad att jag har dig gumman. Kryssningen på fredag kommer slå allt annat i världen, sommar 2010 med dig Amanda och Denise kommer slå alla andra sommrar, resten av mitt liv med dig kommer att slå alla andras liv. För jag har dig. Jag har glädjen. För Du är glädjen i mitt liv. Och jag vet att vi har många underbara år tillsammans att se fram emot! Och jag vet att alla år vi ska se farm emot kommer att bli bäst! Jag älskar dig bästavän! Och cp glöm inte de! För vi är cpbaarnen som tar alla.. You know! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0