Bad update igen -.-'

Hejhejhej! ;) Jag förstår inte vad de är med mig ängre jag glömmer allt!  Jag glömde som ni ser att blogga menn nu ska jag ta och berätta om min dag.
Idag va de nog som alla vet första dagen efter sportlovet iaf för dom flesta. De va sjukt kul att få träffa älsklingarna igen, speciellt Danni hjärtat som har varit i Thiland i typ 1000 år, nej men i typ 12 veckor om inte mer? Hursomhelst, så va de kul att komma tillbaks dock va de mindre roligt att gå upp. Jag verkligen segade upp, kom inte sent (y)!
Dagen gick faktiskt ganska fortfram, och helt  plötsligt va de sista lektionen. *de gillar vi*
När vi slutade tog jag och Maria bussen hem, och nu sitter vi här och tittar på tv.
Och om ca 25 minuter är de träning, älskarälskarälskar
Imorgon börjar jag kl 10, för vi har vinterdag och jag ska åka skridskor så jag börjar kl 10 så jag kan blogga ganska mycket imorgon och i kväll! 
Men nu ska jag ta och byta om och käka en banan och sen ska jag som sagt på träning.
Vi hörs efter träningen. Puss på kinden.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0