Åker om en kvart!

Godmorgon sötnosar! Nu är jag faktsikt klar, eller jag har inte ätit frukost men de får jag väl tvinga i mig som vanligt. Är nämligen aldrig hungrig på morgonen men om jag inte äter på morgonen, orkar jag inte med resten av dan så jag måste äta.
 Men hursomhelst, så ska jag om en kvart åka och hämta Maria för att sen åka vidare till Bettan(Mathilda). Och eftersom jag va så duktig på att uppdatera igår så vet ni redan vad vi ska göra så nu säger jag bara att ni får ha de så bra. Så skriver jag inte förns imorgon!
Kyss på rumpan!
/ Mysan. ♥



Just nu!


Kommentarer
Postat av: amanda

samma sak för mig :) ska du inte ha en header?

2010-03-04 @ 12:20:45
URL: http://msdesignb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0