Lida idag!



Hej sötnosar
, uppdateringen är kass iknow men NU är de ändring på de fram till skolavslutningen!!
Dagen har spenderats på Lida. Med världens bästa människor.
Vi började egentligen halv 9 för dom som åkte från tumba men eftersom jag bor i tullinge så skulle jag vara på stationen kl 9 typ. Så tog bussen från mig 41. Åkte samma buss som Hampus, haha. När jag kom till stationen satt Gabbi där, vi gick och mötte Maria. Då såg jag Maria, Jessika och Alex. Så gick och hälsade på dom sen. Sen kom en som Alex inte ville träffa och då träffade jag Sara sötnosen. Vi snackade ett tag sen drog dom, och jag gick tillbaks till Maria och Gabbi. Men de vistade sig att klassen stod på andra sidan, så vi bytte. Vi tog bussen upp till Lida.
 På lida va de SJUKT chill! Vi gjorde seriöst I N G E N T I N G! Hur härligt som helst!
Vi började med att hitta ett bord så vi kunde spela tecknet (y)! Vi spelade kort hela tiden tills vi fick bada, då badade typ alla. Jag och Mathilda hade sjukt roligt i vattnet. När vi hade badet gick vi uppoch bytte om sen satt vi hos Angelica, Alva och Sohmia ett tag sen va de dags att åka hem.

Vi kom till Tullinge sation vid 1 och då fick jag sluta. Så gick med Angelica till 713, vi hade fett kul på bussen.
Jag åkte till Trägårdstadskolan, va med Denise hon slutade typ 2. Fanny följde med hem till mig. När vi stod och väntade på bussen kom Sandra, så fick träffa henne också! (y) Har saknat dig bästavän! 
Vi drog iaf hem till migo ch gjorde faktiskt ingenting speciellt. Sen drog vi till Denise, vi kollade på en sjukt wierd skräckfilm. Asså sjukt äckligt :o. Sen käka hon, och vi drog till Fanny efter de. Och hon skulle käka, sen till mig för att jag skulle käka. Sen va alla tvungna att draga. Så sen dess har jag suttit här, duschat ätit glass (y) sen typ ingenting mera.  

Men nu ska jag ta och droga lite musik, sen är de sägen som gäller!
Puss! 
/ Mysan - I Love you agian! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0