Landet imorgon!


här har ni en jävligt uggly bild på mig, men de bjuder jag på! (y)

Hejsan! 
Just nu sitter ja här och snackar i lur med Sebbe.
Idag har jag varit med Sandra, Denise, Amanda och Fanny. Vi badade hos Sandra hela dagen så mer har jag faktiskt inte att berätta.
Hursomhelst så imorgon kl 10:51 går de ett tåg från Flemingsberg till Vangnhära. De har typ 30 min. nör vi kommer till Vangnhära hämtar Farmor och Farfar oss, för jag Sandra och Alexandra ska till mitt land imorgon. Vi kommer ha de så jävla bäst! Vi kommer hem på torsdag, och då är de Eclips som gäller! (y) 
 Men nu ska jag ta och vara social mot Sebbe.
Vi hörs kanske från landet! Puss!
/ Mysan - I Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0