I ♥ U




Du är mitt allt! Det går inte att beskriva hur mycket du betyder i mitt liv! Men sen du fick reda på de har du iggat mig, inte hälsat på mig? Äh, vilken värld är de jag lever i egentligen? De är bara i mina drömmar de kommer att bli du och jag igen. I verkligeheten händer de ALDIG! Så varför satsa på någonting jag redan förlorat? För jag orkar inte kämpa mera, allt de här har fått mig att må sämre. Kärleken ska få en glad, i mitt liv är de tvär om.. jag blir bara nere. Mitt liv va på topp sen blev jag kär. Att se dig gå iväg med folk, att se hur du hälsar på min bästavän, men inte på mig när jag står brevid. De gör ont i mitt hjärta.

Med dom orden säger jag godnatt datan, helu luren ;)!
Puss & Godnatt!
/ Mysan - I love you again. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0