Gymnastikuppvisning.

Dagen har varit heeeelt fuckt up. Orkar inte prata om den, har varit sur på massa folk. Aja, men iaf. Idag va de avslutningsuppvisning med gymnastiken. Vi körde tumbling och trampet. vi började med tubling, som gick säääääääämst för mig. Sen körde vi trampet som helt ärligt gick BÄST för alla! :D:D:D:D:D:D:D:D:D Fyfan, vad vi är grymma tjejer alla körde dubbel hälften stälde. Vi är fan sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt grymma, jag älskar er! Aja, blev massa gråt och skratt efter..
HUrsomhelst, när jag kom hem gjorde jag ingentign speciellt. Åt lite och så. Men när mami kom hem så hade hon MIN SKOLAVSLUTNINGSKLÄNNING! Den hade kommit, vi beställde deni tisdags. Och nu kom den (a)!
Och sen så fick jag papper om guldkortet, och sommarlovkortet! Älskar dig Mamma! ♥
Oj vilket, damp inlägg. Men fatta hur glad jag är? :))))))))
Men nu ska jag ta och spela super mario 2 som mamma köpte till oss idag. som sagt ÄLSKAR DIG MAMMA! :D
Puss & Kram.
/ Mysan - I Love you agian! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0