Godmorgon!


Bild från grönan i lördags! :)

Vaknade upp hemma hos Alexandra för ca 1 timme sen. Nu sitter vi och snackar och ska snart käka frukost.
Igår låg vi vid Sandras pool typ hela dagen, eller va tvungen att fixa lite grejer innan. Vi satt ute typ hela kvällen och snackade, sjuukt mysig!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Alexandra ska till IKEA halv 11, så jag och Sandra måste dra då.
Juste nu när de är sommarlov kommer jag inte att blogga lika mycket men de måste ni ju förstå man vill ju inte sitta inne när de är sol och varmt. Men uppdaterar ju då och då, men inte så ofta.
Aja, men nu ska jag byta om och vara lite social mot Sandra och Alex!
Puss på rumpan!
/ Mysan - I Love you again! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0