Död!




Jag just nu! Vacker?
NEJ INTE DE MINSTA!

Hej på er!
Ligger just nu i sägen med en mjukisdress om är ALDELES för stor och en bulle i håret som ser värre ut än ett skat bo, är hur sliten som helst. Som ni hör så ser jag ut som ett helvete, men så får de vara.
Om typ 10 minuter ska jag ta och stänga ner datan och ta fram luren och lurarna (a) och messa folket och lyssna på musik. Sjukt skönt.
Hursomhelst, va ju och såg Sex and the city 2 Världens bästa jävla film! Big love! Dom bakom oss va fan sköna dom satt där och bah: Nej, gör inte så! Sluta! Haha.
Imorgon kommer mormor oh morfar, hit. Great! (y) Hade egentligen andra planer men nejnej.. -.-'
Alla MÅSTE underhålla mig via luren hela dagen!! :o
Men nu mina vänner ska jag ta och titta lite till på datan sen är de; godnatt! Kanske skriver igen innan jag ska göra mig i ordning!
Puss & godnatt!
/ Mysan - I Love yo again! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0