Varför..

  


  
- är de alltid jag som blir lämnad? - är de alltid jag som tar fel väg? - är de alltid jag som ligger hemma i min säng, men ett hav av tårar runt mig? - är de alltid jag som jag får känna de "förbjudna kärleken"? Jo, för att jag är My Eriksson. Men nu orkar jag inte mera. Avståndet, kärleken. De funkar inte, jag ska berätta för dig hur jag känner. Jag gillar dig verkligen jätte mycket, men de funkar inte i längden. De kommer inte att gå de vet du också! Men de tuffa kommer att bli att förklara för jag vet att du vetrkligen är kär. Och visst kommer jag att sakna tiden då jag pratade mig dig i telefon, när vi bråkade om vem som älskar den andra mest. Jag kommer sakna de. Sjukt mycket. Men vad ska vi göra åt saken? Vi bor där vi bor, och så kommer de bli. Men du ska veta att jag gillar dig de gör jag verkligen, och jag vet att jag kommer göra de ett tag även om jag säger att de inte funkar. Så är de alltid. Så får de bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0