Svensksommar! (y)

Tjenare, sitter hos världens bästa Alexandra Sundin(http://asuundin.blogg.se) med sötnosen Sara Johansson(http://tyypsaras.blogg.se). Igår slagga vi hos mig. Vi va på stendal och bara mös. Sen drog vi hem och lämnade bad kläderna och drog ut. Vi va inte ute så länge för de va typ as kallt. När vi va på väg hem så ringde Simon bästis pratade med han i typ 2 timmar ;$$ Haha osocial, javisst. Nej, jag va faktiskt social så deså.

Idag tog vi 12.11 bussen till stationen, och sen vidare till söder. Vi gick där ett tag sen satte vi oss i typ "gården" där. Haha, vet inte riktigt hur jag ska förklara de xd? Menmen, va så smart så glömde fråga mami om pengar och sen glömde jag mina andra pengar, så hade typ bara 50 kr men jag klarade mig! (y) Men som tur va hade Alex också gjort de så jag va inte ensam, så de va bara Sara som köpte lite saker. Hursomhelst, när vi varit där ett tag drog vi hem till Sara och fixade hennes grejer. När vi skulle ta bussen till mig från henne för att käka så tittade Alex på tidtabellen och bussen skulle gå typ kvart i. Så vi satt där och väntade typ när kl va tio i gick jag och tittade och de stämde ju, sen kom vi på att de va lördag. SÅ då gick den inte förns kvart över. Jag och Sara väntade på bussen för vi hade inte brottom och de regnade ju så vi ville inte gå hem, så vi stannade och väntade på bussen. Men Alex hade typ as brottom hem så hon kubba hela vägen hem. Jag fick ta hennes grejer så fick ju inte bära på LITE saker. När jag och Sara kom hem käkade vi tacos och fotade lite, sen gick vi til Alex. Men då ÖSREGNADE de verkligen, så vi tog ett paraply men de va för litet så vi fällde ihop de och gick utan de så va va as blöta när vi kom till Alex.

Imorgon ska vi till Grönan om de inte blir sånt sop väder som de är nu.. någon som vet vad de ska bli för väder? Sen efter drar vi in till söderstadion och möter upp Fredde, Alex pappa eller Sara ska möta sin mamma. Men hursomhelst, så ska vi titta på Bajen - Engelholm. HEJA BAJEN! :D Juste glömde berätta att jag slaggar hära i natt.

Men nu ska jag ta och vara social mot folket på msn, och mot Sara och Alex.
/ Mysan. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kul med Gröna Lund. =)

2010-07-26 @ 00:21:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0