Stendal i mitt hjärta..



Jag älskar dig mest hjärtat! ♥

Yes, som rubriken säger stendal i mitt hjärta. Efter mitt damp inlägg som jag skrev så drog vi ju som sagt till stendal. Vi badade, badade och badade lite till. Sen kom även Gabbe och Chester dit, vi badade typ lite med dom. Asså seriöst gabbe är fan dum i huvudet, han hoppade från stålis, för er som inte vet vad de är så är det typ klippor som folk har döpt och grejer xd. Men seriöst jag skrek fan mer än vad han gjorde, och jag tittade bara. Aja, vid 6 drog vi där ifrån, för att vi skulle käka och så.
Imorogn ska vi typ till stan annars blir de nog stendal som vanligt.
Men nu ska jag ta och lyssna på musik, och försöka få tag på lite folk ..
Kyss,
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0