lite update.



Hejsan,
förra veckan va jag på sportscamp som typ alla vet! Fyfan, va de va underebart. Alla skratt, alla vänner och alla STEFFE?! haha, de går inte att beskriva hur kul de va på sportscamp! Inga beskymmer, ingenting man behövde tänka på. De va klart den bästa veckan i mitt liv, vecka 27 2010!
 Och "discot" , hittar inga ord de va så underbart! Jag älskar dig. Men efter fredagen kommer lördagen och då är de dags att åka hem. Ohc de va något av de värsta jag har gjort i hela mitt liv! De gick inte att sluta gråta, alla stod där och glodde som fan men de gick verkligen inte att sluta de va helt sjukt! :o Men allt har sitt slut, även de bästa tar slut. Jag saknar allt som fan, hur sjukt de än låter så vill jag ha de tillbaks. Ge mig tillbaks 4-10 juli 2010 de va den bästa veckan i mitt fucking liv!

Idag då?
Idag, vaknade jag upp på Denise balkong av att Denise pappa kom och väckte oss. Så de va bara att gå upp. Vi käkade frukost, sen tog jag och Sandra bussen hem och packade om, gick till flottsbro och mötte upp Denise som redan va där.
 Vi va där typ hela dagen, sen när vi skulle hem så orkade jag och Sandra inte gå och de stod en buss där de stod huddinge station på. Så jag och Sandra tyckte de va perfekt för då kunde vi ju ta tåget hem och sen bussen. När vi kom till huddinge kollade vi om de gick någon buss till huddinge sjukhus.. och de gjorde de (y) så vi tog den. När vi kom till huddinge sjukhus tog vi 713 och tänkte ta den till önnemövägen och sen gå men de orkade vi inte häller. Så vi hoppade av vid vallmovägen ist och väntade på 722. Medans vi väntade vi på bussen så typ doppade vi fötterna i dammen (aa)! Sen kom 722 och vi hoppade på den hem. Vi drog till Sandra och badade de va fan 32 grader i poolen idag Me like (y)
Va där typ hela dagen och aa nu sitter jag här och har ingenting mer att skriva om..  förutom att jag hade tänkt att berätta att från och med nu ska jag skriva MINST ett inlägg om dagen De kommer förmodligen att komma på morgonen då jag kommer att berätta om dagen innan och planerna för dagen. Och på söndagar kommer ett "schema" för veckan.
Menmen, nu orkar ni nog inte läsa mera? Och jag ska ändå titta på 2½ man nu så.
Vi hörs imorgon mina älsklingar.
Puss!
/ Mysan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0