Regnregn.


 Jag hör regnet piska mot runtan. Jag hör åskan några km bort. Jag sitter vid mitt fönster, jag tittar ut mitt ut i ingentans och genast får jag frågor i mitt huvud. Varför lever vi och vad har vi för nytta här på jorden egentligen? Jag har tänkt på många svar, för att försöka svara på min egen fråga , men ingenting stämmer riktig. Dom känns inte riktigt rätt. Den här frågan har jag tänkt på många gånger, så jag har bestämt mig för att min livsfråga kommer vara: varför lever vi och vad gör vi gör nytta här på jorden?
Nu sitter jag här har ingenting att göra, jag kan inte gå ut för de ÖS regnar. Ingen är hemma, vad ska man göra idag egentligen? Jag får nog sitta här ett tag till.

Vi hörs senare, kanske hittar jag på någoning att göra.. hoppas de.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihi den har du tagit från min mobil (a)

2010-07-30 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0