Amandas land!



Landet! (y)

Hejsan,
igår blev de varken stan som ni vet eller stendal, för Amanda blev tvingad att åka till sitt land så jag följde med. Vi gjorde ingenting speciellt, badade i havet solade fick faktiskt färg (y)! ååh, tänker på Karolina när jag säger så, älskar dig storsis! ♥ Menmen, vi spelade plump på kvällen behöver jag säga mer än att jag fick typ 20000000 plumpar? haha, är as sämst på sånt! Men jag kanske har tur i kärlek? Haha, eller inte! Jag tror nog faktiskt inte på den där "otur i spel = tur i kärlek" för de är ju inte sant!
Imorse tog vi bussen från AMandas land som gick kl 10! Uschuschusch, va de va jobbigt att gå upp! Men upp kom bi ovh bussen han vi med! Vi åkte typ två stationer, och sen gick vi av för att ta nästa buss som gick hela vägen till södertälje! Vi gick av i södertälje hanm, och tog tåget till tullinge! De gick faktist ganska fort (y) Så vi har bestämmt att vi faktiskt ska ut dit fast hela tjejgänget någong gång, dock blir de nog någon helg när skolan har börjat eftersom ingen är hemma samtidigt :(
När jag kom hem käkade jag lite, började packa ur väskan sen va de bara att ta på skorna igen och möta Amanda på bussen för att åka in till stan och shoppa. Vi gick till mami's jobb och jag fick lite pengar sen gick vi och kollade. Fick med mig ett linne och typ 9 par örhängen hem. Haha, de v sånna här på ett packet med 3 olika sorter i olika storlekar.  
Men nu ska jag ta och vara social mot alla på msn och facebook, och så. Vi hörs senare.
Kisses!
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0