Tränigen slutförd!

Träningen va slut för ca 1½ timme sen då ja drog in i duschen och sen käkade jag lite. Och nu sitter jag här och planerar min framtid med min syster (a) Haha, syster ska bli poet och jag ska bli hennes assistent! Nej, jag vill faktiskt bli fotograf och självklart vill syster också bli de, haha. Men självklart är man som sin syster så får man väl ta den smällen kanske? -.-
Men nu känner jag att jag bara sitter och snackar massa skit och massa onödigt vetande för alla er blogg läsare.
Så jag bestämmde mig precis för att ta och sätta mig vid tv;n vi hörs imorgon!
Kisses!
/
Mysan - I'm in love!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej:D

Kolla in på min nya blogg som jag har tillsammans med Vilma och Chilli! kommentera gärna!

Hoppas vi ses imorgon:D

2010-01-27 @ 18:55:39
URL: http://baztisarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0