Paandan & Cp idag igen (a)

Hallojsan Bloggen :)! Just nu sitter jafg vid den vanliga datorn och väntar på att bilderna från min födelsedag till idag, ska laddda klart så jag kan lägga upp dom från storvreta somjag lovat. Bra inte sant?
Hursomhelst, idag sak jag vara med Paandan och cp igen, vi ska fortsätta spela sims som vi också gjorde igår! Kulkulkul! Men Paandan är just nu och shoppar med sin mamma så hon kommer senare! Och cp är inte klar än, hmm.. tror jag fixade mig snabbt idag? Hihi, barvo Mysan!
Men om jag ska vara helt ärlig så tror jag att dom är klara nu! Så ni får dagenlädsel och mycketmycket mera, det kommer ungefär 5-6 inlägg idag kanske! 
Love you.
/ Mysan!


Tog måånga fina bilder morgonen på julafton här va en av dom! Ni har även fått typ 2 till innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0